10.12.07

Teòlegs Catòlics a L'Atur

Increïble, acabo de fer la prova i no puc creure el que veuen els meus ulls en la pantalla del meu ordinador. He escanejat amb el Google (goglejar, és diu) les paraules juntes en cerca per paraules, posant les tres paraules en la primera casella de dalt en cerca avançada. Resultat: fins al moment aquest personatge Silveri Garrell, que soc jo, és l'únic escrividor CATÒLIC en Internet que tracta el tema de LA CREACIÒ DEL MON EN 6 DIES LITERALS, i els demés que surten apareixen en pagines evangèliques. Fins arribar aproximadament a la pagina 7 del Google, soc jo l'únic catòlic que plantejo la qüestiò dels 6 dies literals. Ja em podrien donar una medalla. ---------------------------------Aquí teniu la prova, ja us ho punxo jo mateix per vosaltres i us poso el vincle de les pagines que surten en Google al escanejar el logotip de: GENESIS CREACION 6 DIAS

Com a mínim esperava trobar les pagines de La Biblioteca Catòlica que portessin el tema, però rès de rès, no surt de cap manera i es senyal de que el tema no existeix encara en l'Enciclopedia. Jo surto en més o menys les dues primeres pagines del Google i se'm troba en la web E-CRISTIANS, amb el meu nom Silveri Garrell. En altres llocs surten vincles dels meus blogs que també tracten el tema dels 6 dies però, ja no és troba cap més web catòlica fins a la data en que escric aquest artícle, totes son evangèliques. Es veu que els teòlegs catòlics en aquest tema estan a l'Atur total. Més increïble, impossible.